duminică, 19 iulie 2015

Rugăciune pentru vacanță

"Deschide-mi, Doamne, cărarea vieții și călăuzește-mă pe drumul intențiilor tale.
Fă-mă să înțeleg această neliniște, această curiozitate care mă transformă într-un investigator al frumuseții.


Fă-mă, Doamne, să înțeleg frumusețea lucrurilor și toate cuvintele pe care Tu le exprimi, spre învățătura mea, din profunzimea ei.

Fă-mă să înțeleg bunătatea lucrurilor și să știu să le folosesc corect spre slava ta și spre fericirea mea.

Fă-mă să-i înțeleg pe oameni pe care îi întâlnesc în drumul meu, 
durerea pe care o ascund cei care împart cu mine greutatea drumului, 
bucuria aventurii și satisfacția descoperirilor;

dă-mi harul adevăratei prietenii și al adevăratei bucurii, fă-mă să fiu plăcut, atent, tolerant, curat, milostiv.

Dă-mi să aud glasul tainic al drumului, glasul care mă invită, pe drumurile acestei lumi, să cunosc mereu alte daruri ale iubirii tale, o iubire care străbate căile inimilor, care cunoaște cărarea înălțimilor în care Tu locuiești în splendoarea Adevărului.

Dă-mi să ajung în casa ta, acolo unde Tu ești adevărata Frumusețe pentru sfinți, 
Lumina neînserată, Iubirea deplină, Odihna perfectă.
Amin".

Sf. Ioan Paul al II-lea